Postup při převzetí zásilky
Aby nedocházelo během dopravy k poškození vaší objednávky, veškeré zboží, které expedujeme balíme s nejvyšší možnou pečlivostí. Nicméně, občas se může stát, že dojde k poškození balíku dopravcem a zboží vám přijde rozbité (riziko stoupá u objednávek s křehkým zbožím).
Naše balíky posíláme v perfektním stavu, a pokud je již na první pohled evidentní poškození obalu balíku, je nutné tuto skutečnost vzít v potaz.
Abychom uznali reklamaci ohledně poškozeného zboží dopravcem, je nutné dodržet níže uvedené postupy:
Balík přivezl kurýr
- Rozbalte balík přímo před kurýrem a zkontrolujte zboží. Pokud je zboží poškozeno, neprodleně tuto skutečnost nahlaste kurýrovi, který provede záznam do jeho interního systému. V dalším kroku nám tuto skutečnost oznamte e-mailem na info@bovo.cz a přiložte fotodokumentaci. Pokud je na první pohled patrné, že došlo k poškození zboží, je nezbytné vyfotit zboží přímo v balíku.
Balík došel na výdejní místo s obsluhou
- Rozbalte balík přímo před obsluhou na výdejním místě. Pokud je balík poškozen, neprodleně tuto skutečnost nahlaste obsluze na výdejním místě, která provede záznam do jejího interního systému. V dalším kroku nám tuto skutečnost oznamte e-mailem na info@bovo.cz a přiložte fotodokumentaci. Pokud je na první pohled patrné, že došlo k poškození zboží, je nezbytné vyfotit zboží přímo v balíku.
Balík došel na výdejní místo bez obsluhy tzv. Pointy
- Rozbalte balík přímo po převzetí z výdejního místa a zkontrolujte zboží. Pokud je zboží poškozeno, neprodleně nám tuto skutečnost oznamte e-mailem na info@bovo.cz a přiložte fotodokumentaci. Pokud je na první pohled patrné, že došlo k poškození zboží, je nezbytné vyfotit zboží přímo v balíku.
Pokud nejsou dodrženy postupy uvedené výše, nejsme schopni dořešit vzniklou situaci u dopravce a pojišťovny, tím pádem nemusíme uznat reklamaci na poškozené zboží.
V případě kladného vyřízení reklamace zasíláme nové nepoškozené zboží nebo vracíme peníze na účet.